Zwroty i reklamacje

Zwroty


Karty edukacyjne i książki

Kupując w sklepie internetowym, zawierasz umowę na odległość. Zgodnie z prawem masz prawo do odstąpienia od tej umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktów. W tym celu należy napisać wiadomość e-mail na adres englishspeakingmum[małpa]gmail.com z informacją o zwrocie wybranych produktów oraz zwrócić zakupione produkty na adres podany w wiadomości zwrotnej.


Produkty należy zapakować w sposób uniemożliwiający uszkodzenie towaru podczas transportu. Koszty przesyłki ponosi kupujący. Przesyłki za pobraniem nie są akceptowane.

E-booki

Ustawodawca wyłącza możliwość odstąpienia od umowy w wypadku przesyłania treści cyfrowych, które nie są zapisane na żadnym nośniku. Oznacza to, że nie istnieje możliwość zwrotu zakupionych e-booków.


Reklamacje

Wszystkie produkty są dokładnie sprawdzane i starannie pakowane, aby trafiły do kupujących w idealnym stanie. Jeśli jednak zdarzyłoby się, że zakupiony produkt ma wadę, kupujący może żądać wymiany produktu na wolny od wad, żądać usunięcia wady, złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Jeżeli stwierdzisz wadę produktu, możesz złożyć reklamację np. w wiadomości e-mail na adres englishspeakingmum@gmail.com, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą. Złożona w taki sposób reklamacja zostanie rozpatrzona możliwie szybko, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia jej doręczenia.

 

Szczegółowe zasady zwrotów i reklamacji zostały opisane w Regulaminie sklepu.